2010-10-19

Uppe med tuppen

Okej dagen har inte startat fantastiskt bra. Har jäklats med internet hela morgonen.
Nu fungerar det iaf. Har precis duschat och är nu påväg ut på promenad med tjejen.



Nej nu får dagen fortsätta med ett leende istället. Räkneövningar i eftermiddag. Jippiiie!;)

Igår åkte vi till Frösön för en promenad runt berget och Ajja fick träffa mina kompisar. 
Hon var så speedad när vi kom hem. Tjejen sprang runt i lägenheten och var missnöjd.
Hon ville gå ut en stund så jag lät henne göra det, när jag tyckte det var
dags att sova hämtade jag in henne och hon la sig bredvid sängen och började gnälla.
Det var nämligen någon som ville bli kliad tills hon somnade så det blev min vaggvisa.
Det är för himla mysigt att ha sällskap på kvällarna!! :)

Postat i Livet i allmänhet | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()

Share |

0 personer har kommenterat Uppe med tuppen


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: