2010-10-25

Slow me down

Är speedad till tusen idag. Hundratusen saker att göra men borde prioritera att plugga.
Jag har varit och veckohandlat så det slipper jag iaf resten av veckan och nu sitter jag
och äter lunch och väntar på att första tvättmaskinen ska bli klar. Sen ska jag ut på en
springtur med Kikki innan det blir plugg hela eftermiddagen och kvällen.
Hoppas jag lyckas hålla mig efter min planering idag. Brukar lätt bli att jag glider
iväg på andra roligare saker:)

Postat i Livet i allmänhet | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Slow me down

  1. SusieQ
    12:37:48 den 2010-10-25
    Det är ju mys hos åsa kl 19 :), hinner du med det? :).. jag slutar kl 21 så jag kommer komma senare så det får du med om du vill ju! visst fick du smset igår om detta :S.. gjorde massutskick till både dig, minna och jessica..puuuusssseeen!
    www http://susieq.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: