2010-10-21

Morgonmys

Klev upp med Linus kl 7. Vi drack kaffe och tittade på tv som värsta pensionärsparet.:)
Vi är egentligen inget pensionärspar för vi har tusen saker att göra hela tiden därför
är det skönt att ibland få en morgon tillsammans helt själva. Ja jag vet det låter konstigt
eftersom vi inte har några barn eller så men det är fullt upp jämt iaf. Jag undrar hur det
blir när man får familj? Jag har ju insett det den här veckan att jag inte är gjord för att ha barn än.
Tack gode gud för det. Jag lånar mina syskonbarn ett tag till:) Dom är ju fantastiska
plus att jag får lämna tillbaka dom när jag tycker det blir för mycket.

Min fina 3-åriga Mathilda ringde i veckan och frågade "Moster kommer du till Strömsund till
helgen? För jag vill ju leka med dig", då är jag såld och naturligtvis måste jag åka till Strömsund
en sväng och träffa den fantastiska lilla tjejen och hennes mysiga lillebror.


Tre favoriter :)

Postat i Livet i allmänhet | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Morgonmys

  1. Minna
    10:00:59 den 2010-10-21
    Haha, verkligen pensionärsvarning. Ni är ju för söta. :) Puss på munnen

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: