2010-10-18

Måndag

En kopp kaffe och morgonen har startat. Min fina kompis ligger vid mina fötter
helt utslagen men om jag nämner ordet promenad flyger hon upp och står vid
dörren och väntar. Vilken kompis jag har!!:)

Idag blir en riktig pluggdag. Synd bara att min kompis inte kan laga mat och ta
hand om mig. Nej, var det promenad jag sa?


En annan fin kompis, B. Hon ligger inte vid mina fötter eller springer till dörren
om jag säger promenad. Men hon överraskar och säljer jultidningar mitt i veckan och
gör mig bara allmänt glad.:)

Postat i Livet i allmänhet | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Måndag

  1. Bumsie
    14:42:43 den 2010-10-18
    Hihi, du är för söt du. Skulle du ha en Uti vår hage och Leilas Jul eller hur var det? ;P Vill kramas med dig snart igen. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: