2010-10-19

Köttfärssås är gotta

Hemma från skolan. Satt med tre härliga tjejer som fick mig att skratta gott.
Det är härligt med sådana människor som gör en glad. Nu inväntar jag min fina
löptikskompis. Det blir en sväng runt Odensala. Härligt.:)

Idag har jag en supersaknad efter min L.
Imorse fick jag ett mindre bryt när jag trodde datorn var trasig.
Han lovade först att låna ut sin dator till mig så länge jag behövde, 
han sa också att vi skulle fixa en ny om det behövdes.
Behöver jag förklara hur jag känner för han?
Jag blir så himla glad när jag ser den här bilden. Vi har det så bra och jag älskar dig över allt annat.

Postat i Livet i allmänhet | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()

Share |

0 personer har kommenterat Köttfärssås är gotta


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: