2010-10-27

Köket

I helgen börjar förhoppningsvis vår renovering. Åhhhh så jag längtar!:)
Hallen har varit ett kaos ända sedan vi bestämde oss för att flytta garderoben.
Köket har väl alltid varit det? Det ska det bli ändring på nu.
På fredag hoppas jag att vi kan börja lägga nytt golv överallt förutom i
vardagsrummet.

Är ni inte avundsjuka? Bort bort bort.

Postat i Livet i allmänhet | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Share |

1 personer har kommenterat Köket

  1. Marie
    08:51:49 den 2010-10-28
    Tänk att jag faktiskt aldrig har varit hem till dig. Vad skamligt! Vi får fixa det nästa gång jag kommer hem, eller nästnästa :) Vart ska du fira jul i år? Puss
    www http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: