2010-11-01

Julfint från Åhlens


                                   Stjärna på fot - 249 kr

                                     Ljuslyktor - 29kr/st

                             Julkula med stjärnor - 50kr/st


Tänk att dessa har blivit moderna igen? Sådana hade vi när jag var liten:)
                                         Ljusstake - 79kr/st


Postat i Livet i allmänhet | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Share |

2 personer har kommenterat Julfint från Åhlens

  1. Minna
    01:29:47 den 2010-11-02
    Tusan vad snygga de taggiga lyktorna var. Villa flytta så jag kan börja inreda massa! :) Puss vännen
  1. Therese
    15:52:13 den 2010-11-02
    Jag vet, tror dom ska få flytta hem till mig nästa gång jag är på stan:)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: