2010-11-01

Grötfrukost

Okej, mitt lidande fortsätter :) Jag har fortfarande feber och ont överallt, till och med i hårbotten.
Igår tyckte L att jag bara var jobbig men idag när han är på behörigt avstånd, på jobbet, tycker han helt plötsligt väldigt synd om mig?? :) Slutpratat om detta. Nu ska jag äta upp min frukost och svepa en flaska citronvatten sen är jag good to go. Det blir statistikplugg hela långa dagen.

Gamla bilder. Men de gör mig så glad.


Ringde till M imorse. Hon hade inte tid att prata, jag leker ju moster. ;)
Ja det får jag väl acceptera då!

Grattis till Marcus på födelsedagen. Bara 1 år kvar:D

Postat i Livet i allmänhet | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()

Share |

0 personer har kommenterat Grötfrukost


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: