2010-11-02

Fortsätter

Jag fortsätter med plugget ett tag till.
Tog en alvedon för ett tag sedan och har piggnat till lite.
Ska köra hårt fram till 19 tänkte jag sen ska jag lägga mig
i soffan och njuta av att vara ensammen. Jag ska se en
riktig Tessanfilm och bara njuta.

                                 Då                                                                          Nu

Postat i Livet i allmänhet | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Share |

2 personer har kommenterat Fortsätter

  1. Susanne:)
    23:04:29 den 2010-11-02
    åh äntligen en bild på det korta håret.. har absolut inget minne från den tiden. Men du var skit snygg i det! verkligen! men allt klär ju en skönhet!!! :)...



    Du låter kanske skumt de här men är allt bra mellan oss?... Känns som du inte gillar mig längre :(
    www http://susieq.devote.se
  1. Madde
    02:27:18 den 2010-11-03
    Åh min fina fina vän! Saknar dig med här! :D Puss!!
    www http://flukta.se/bloggar/madeleine-borg/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: