2010-11-03

Förlåt

Förlåt för mitt klagande. Tänkte därför bara säga shit vilket väder det är idag.
Nollgradigt och strålande sol:) Nu tar jag en stor kopp gott nykokt kaffe
och fortsätter. Det har gått bra hittills.:)

Postat i Livet i allmänhet | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Share |

2 personer har kommenterat Förlåt

  1. Susanne:)
    13:11:24 den 2010-11-03
    nä jag vet inte, därför jag va lite brydd haha nä men var bara en känsla jag var tvungen att ta bukt med.. då är det lika bra att fråga.. ha en bra dag! pöss!
    www http://susieq.devote.se
  1. Svärmor
    15:41:28 den 2010-11-03
    Therese, ibland har man rätt att klaga och bejaka sina känslor......... Det känns bättre att få lufta ryggsäcken:)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: