2010-11-09

Det blev jobb

Det blev jobb ändå idag. Oj så bra. 8 timmar till den här månaden.
Det kommer kännas fint i min lilla plånbok efter jul:)

Jag har känt mig lite stressad på slutet av alla som börjat lyssna
på julmusik och koka knäck etc. Fick påminna mig själv om att
halva november snart har gått. Det betyder också att våren
kommer närmre, är det inte härligt? :)

Postat i Livet i allmänhet | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Share |

2 personer har kommenterat Det blev jobb

  1. Minna
    21:26:59 den 2010-11-09
    Jag tänker också på att våren kommer snart! :) Och jul är ju inte heller så tokigt. Puss fintjejen min
  1. Kikki
    10:54:12 den 2010-11-10
    Men herre gud flickor...vi har ju den bästa årstiden framför oss, och ni tänker på våren..Ni är konstiga :D...Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: